خرید Autodesk Inventor 2010 32 bit
نوشته شده توسط : imc

Autodesk Inventor 2010 32 bit


خرید Autodesk Inventor 2010 32 bit


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

نرم افزار Inventor محصول شرکت Autodesk واز برنامه های قوی در زمینه طراحی و مدلسازی می باشد . این برنامه از سال 2007 به طور منظم تولید می گردد و در این سال با وارد شدن نمونه کامل آن بسیاری از کاربران قدیمی برنامه های اتودسک و اتوکد نظیر مکانیکال دسکتاپ را خوشحال ساخت زیرا این برنامه تمامی نیازهای طراحی ، نقشه کشی و مدل سازی و شبیه سازی را یکجا گردآورده بود .از قابلیت های این نرم افزار وجود یک سری عملیات ساخت و مدلسازی مخصوص بوردهای کامپیوتری و قطعات سخت افزاری وابسته به آنهاست .این برنامه شامل بخش مدلسازی جامد و سطوح می باشد که به نامه Part Surface Modeling می باشد .بخش Assembly یا همان مونتاژ با بهره گیری از امکانات بسیار بالا در شبیه سازی حرکت و جوشکاری برای اتصالات و سوارکردن قطعات پیچیده کاربردی دارد . نماگیری و مقطع زدن را در این برنامه به راحتی می توان انجام داد و همچنین برنامه MeshSoft با داشتن بیش از یک میلیون قطعه استاندارد ابزاری مفید در زمینه ساخت ماشین آلات و قطعات پیچیده مهندسی به شمار می آید که این امر در نسخه های قبل در برنامه Mechanical Desktop موجود بود .این نرم افزار قابل استفاده کلیه دانشجویان و مهندسین رشته های مهندسی مکانیک - نقشه کشی صنعتی - طراحی صنعتی و سایر رشته های مرتبط با طراحی - ساخت و تولید می باشد . این برنامه برنامه جایگزین برنامه Mechanical Desktop می باشد ، زیرا کسانیکه در حد حرفه ای و تخصصی از برنامه Mechanical Desktop استفاده کرده و قصد استفاده بیشتر در آینده را دارند خود مطلع هستند که انتقال پروژه ها در محیط های مختلف و دیگر فرآیندها با سیستم های پیچیده امروزی بکار نمی آید و تمامی نرم افزارهای قصد داشتن همه ابزار ها در خود و مستقل بودن را دارند. و کسانیکه در حد معمول و پایین از برنامه Mechanical Desktop استفاده کرده و می کنند نیازی به استفاده از این برنامه ندارند ، این افراد می توانند از اتوکد برای مکانیک Autodesk AutoCAD Mechanical 2010 استفاده ببرند .



سیستم مورد نیاز نرم افزار Autodesk Inventor 2010 32 bit
سیستم مورد نیاز بنا به کاربری مصرف کننده تعریف می گردند و بنا به اطلاع رسانی سایت اصلی و تولید کننده این نرم افزار شرکت اتودسک Autodesk نسخه 32 بیتی مناسب مونتاژ و اسمبل نمودن پروژه ها و طراحی های ماشین آلات با کمتر از 1000 قطعه پیشنهاد میگردد.
تذکر:
می توان در ویندوز سون نصب نمود اما این برنامه بر مبنای ویندوز سون طراحی نشده و هماهنگی های لازم با مایکروسافت جهت استفاده از ویندوز سون 7Seven به عمل نیامده است
ویندوز ویستا سرویس پک یک Vista SP1 تمام انواع نسخه های آن ، ویندوز ایکس پی نسخه حرفه ای سرویس پک دو و سه Windows XP: Professional (SP2 and SP3)
پردازنده CPU: 2GHz بیشتر از 2گیگا هرتزانواع پردازنده های اینتل و ای ام دی پیشنهاد می شود در دو هسته ای و بالاتر 2گیگا هرتز و در تک هسته ای از بیش از 3 گیگاهرتز استفاده گردد.
بیش از 9 گیگابایت فضای خالی بر روی هارد دیسک
حافظه جانبی 2GB RAM و بیشتر
کارت گرافیک ، کیفیت خوب و رنگ حقیقی سه بعدی ساز معمولی برنامه دایرکت ایکس 10 و 9 Direct3D 10, Direct3D 9 or OpenGL capable
برنامه اینترنت اکسپلور 7 و بالاتر وفلاش پلایر 10 Adobe Flash Player 10 برای استفاده از راهنمای کمک نرم افزار

نام محصول : Autodesk Inventor 2010 32 bit
حجم و تعداد : 1 DVD-DL یک لوح فشرده دولایه .58 گیگابایت
توضیحات : با راهنمای تصویری و کامل نصب فارسی و کرک معتبر

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 10,400 تومان

درصد :34

خرید Autodesk Inventor 2010 32 bit



خرید طرح توجیهی تولید بستنی رژیمی
خرید نرم افزار آموزشی میشا و کوشا دوم دبستان (اوریجینال)
خرید سریال فوق کمدی ترش وشیرین (اورجینال)
خرید خرید میز لپ تاپ مدل E table LD09




:: برچسب‌ها: خرید , Autodesk , Inventor , bit ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: